24 Nisan 2014 Perşembe



Taylor Swift Instagram'dan ona yazan bir hayranına cevap verdi;

Hayranı;
"Çok kötü bir gün geçirdim.Bugün insanlar bana sataştı ve aptal olduğumu söyledi. Artık bununla daha fazla mücadele edemem,okuldan ayrılır ayrılmaz senin müziğini dinliyorum ve bu beni daha iyi hissettiriyor! Taylor onlar neden tiksindirici? Bunun üstesinden nasıl gelebilirim? Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Şarkı yazdığın için teşekkür ederim çünkü şarkıların yalnız olmadığımı hissettiriyor. Teşekkür ederim ve lütfen şarkı yazmaktan vazgeçme çünkü sensiz ne yapardım bilmiyorum!"

Taylor;
"Selam sevimli kız. Sana,sen neredeysen benimde orada olduğumu söyleyebilirim ama bunun iyiye gideceğini ve insanların seni incitmeyeceğini söylemek isterdim fakat yapamam. Ama sana şunu söyleyebilirim ki kendini bırakma ve seni mağlup etmelerine ve acı çektirmelerine izin verme. Bu mücadele edebimen için daha kolay olacakt.Duygusalsın ve bu güzel bir şey ama umarım ki seni mahveden kelimeleri görmezden gelmeyi öğrenebilirsin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...