22 Mayıs 2014 Perşembe

All Too Well

Gizli Mesaj: Maple Lattes
Taylor şarkıyı Jake Gyllenhaal hakkında yazdı. Peki nedir bu Maple Lattes? Jake'in en sevdiği espresso ve süt karışımı bir içecek. Tay ve Jake sevgili oldukları zaman People Magazine onları "Maple Lattes" olarak duyurmuştu. Çünkü ilk kez yanyana görüldükleri zaman bir Cafe'de maple latte içiyorlardı.

Şarkının sözlerine gelirsek,
Şarkı şöyle başlıyor,"Seninle birlikte kapıya doğru yürüdüm. Hava soğuktu fakat bir şeyler evdeymişim gibi hissettiriyordu" Ve bu gif bu satırı gayet açıklar nitelikte :)





Meşhur atkı/şal olayımıza gelelim,
"Atkım kız kardeşinin evinde kalmıştı. Onu ilk haftadan beri saklıyorsun çünkü o sana masumiyeti hatırlatıyor ve benim gibi kokuyor."

Taylor ve Jake şükran gününü kutlamak için Jake'in kız kardeşinin evine gitmişlerdi. Dolaşmak için dışarıya çıktıklarında ise Taylor bir atkı takıyordu. Ertesi gün kahvaltı yapmak için dışarı çıktıklarında ise Taylor başka bir atkı takıyordu.


Ve Taylor şarkıda "Fotoğraf albümüne bakıyorduk,gözlüklü küçük bir çocukmuşsun" diyerek şu resimden bahsediyor; 

Son olarak,Jake birden bire Taylor'ı aramıştı ve telefonda ayrılmışlardı.Sonra 2011 Ocak-Şubat aylarında tekrar birlikte görülmeye başlandılar. Kaynaklar birbirlerine karşı iyi olduklarını fakat sevgi dolu olmadıklarını söyledi. Sonra tekradan ayrıldılar.
Ayrılma nedenleri ise aralarında ki yaş farkı ve Jake'in Taylor'ın ünü yüzünden sürekli çevrede kameramanların olması ve bu durumun onu rahatsız etmesi olarak gösteriliyor. 

Taylor bu olayı şarkıya böyle yansıtmış;
"Beni bir söz gibi bozmak için yeniden aradın,dürüst olmak adı altında acımasız davrandın"

Taylor'ın şarkı hakkında verdiği bilgilere gelirsek, şarkı ilk başta 10 dakikalıkmış sonra Liz Rose'u arayarak şarkının süresini kısaltmışlar. Keşke dinleyebilme fırsatımız olsaydı. 

Red Tur'da All Too Well'i söylerken yaptığı bir konuşma;
"Ne zaman şarkı yazarsam yaşadığım şeylere sadık kalmaya çalışıyorum. Ve bu yüzden şarkılarım hayatımdaki insanlardan ve beni etkileyen şeylerden oluşuyor. Çünkü bu şekilde şarkı yazmak nasıl hissettiğinizi söylemenin en doğru şeklidir. Fakat bazen hissettiğiniz şeyler karışıktır ve nasıl söyleyeceğinizi bulamamışsınızdır. Bence bu birisini özlediğinizde ya da birisini kaybettiğinizde ya da birisini unutmaya çalıştığınızda çok fazla olabilen bir şey. Ve artık bu konuda ne hissettiğinizi bilemezsiniz. Bu benim başıma bir kez geldi ve unutmak için yazmam gerektiğini biliyordum ve bunun hakkında ne hissettiğimi yazmak yerine neler olduğunu yazmanın daha iyi olacağına karar verdim çünkü her şeyi hatırlıyordum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...