5 Mayıs 2014 Pazartesi

Enchanted

"Lütfen başkasına aşık olma,lütfen seni bekleyen birisi olmasın."


Şarkının gizli mesajı ADAM'dan gayet belli olduğu üzere şarkı Owl City grubundaki Adam Young için yazıldı. Taylor bu şarkı için şöyle söylemişti;
(Bu kısmın çevirisi alıntıdır.) "Bu şarkı, birini bir daha görüp göremeyeceğinizin yasını tutmak ve yanından çok erken ayrıldığınız için kendinize kızmakla ilgili. New York'ta tanıştığım çocuk hakkında yazdım bu şarkıyı. Onunla daha önce mailleşmiştim ama yüzyüze görüşmemiştim. Ve buluştuğumuzda: "Umarım kimseye şuan aşık değilsindir." düşüncesi kafamdaydı. Eve giderken tüm yol boyunca, New York'un parlayan binalarına bakarken birden "Bir daha onu görecek miyim?" diye düşünmeye başlamamla ilgili. Bir daha olma ihtimali az olan bir ilişkinin yasını tutmak, olacağını ummak ve olmayacağından korkmakla ilgili. Geri döndüğümde otel odasında bu şarkıyı yazmaya başladım. Çok olumlu bir şarkı, "Umarım seninle buluşmayı ne kadar sevdiğimi anlamışsındır." duygusu içeriyor. Şarkının en sevdiğim kısmı, koro girdiği zaman nakaratta bir bilinç kaybı yaşayıp, "Umarım kimseye aşık değilsindir. Umarım seni bekleyen birisi yoktur." dediğim kısım. Çünkü o zaman tam olarak düşüncelerim bunlardı. Ve tam olarak o anda ne düşündüğünüzü yazmak çok iyi hissettiriyor. Ayrıca şarkıda "wonderstruck" diye bir kelime kullandım. Normalde böyle bir kelime yok ama biz mailleşirken onun kullandığı bir laftı ve özellikle bu sözü şarkıya koydum ki, şarkının onun hakkında olduğunu anlayabilsin."

Speak Now albümü çıktığı gün Adam Twitter hesabından "I was enchanted to meet you" yazıp şarkının onun için olduğunu anladığını belirtmişti. Fakat üstelik şarkıyı yeniden söyleyip,sevgililer gününde Taylor'a bir mektup eşliğinde internet üzerinden yayınlamıştı. Mektubun bir kısmına göz atalım;

"Böyle bir davranışın benim yapabileceğim en nazik, en kalpten gelen ve saygı dolu şekilde karşılık bulması gerektiğine karar verdim. Benim biraz utangaç olduğum bir sır değil, doğal olarak da müzik benim için böyle bir şeye karşılık vermenin en kolay yolu. Bir insan böyle kişisel duygu seline karşılık verebilir ki? Bu soru hakında düşünüp durdum.
Zamanlama her şeydir" derler, bu da bizi bugüne getiriyor. Bugün Sevgililer Günü.
Ve işte, bu da cevabım"
Dinlemek için;http://www.youtube.com/watch?v=FD6YurkTto4

Şarkıda değiştirdiği sözler;

I was never in love with someone else
(Asla başkasına aşık değildim)
I never had somebody waiting on me
(Asla beni bekleyen başka biri yoktu)
Cuz you were all of my dreams come true
(Çünkü sen benim bütün rüyalarımın gerçeğe dönüşmüş haliydin)
And I just wish you knew
(Ve bilmeni istediğim şey)
Taylor I was so in love with you.
(Taylor, sana çok aşık olmuştum.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...