28 Nisan 2014 Pazartesi

Teardrops On My Guitar & Our Song

"Bahse varırım ki o güzeldir,hakkında konuştuğu kız
Ve o onlarsız yaşamam gereken  her şeye sahip"


Taylor bu şarkıyı fen sınıfında birlikte ders aldıkları "Drew Hardwick" ile olan gerçek hikayesinden esinlenerek yazdı. Drew,Taylor'a sürekli kız arkadaşını anlatıyordu. Taylor Şarkı yayınlandıktan 2 yıl sonra Drew Taylor'ın evine gitmiş. Taylor olayı şöyle anlatıyor;
"Kellie ve Carrie ile birlikte hokey oynamaya giderken,evime geldi. Bir araba durdu ve iki birisi Drew olmak üzere iki adam indi. 2 yıldır onunla konuşmamıştım. Bana 'Merhaba,nasıl gidiyor' diye sordu ve bende 'Oh,geç kalmadın mı?Seni görmek güzel." dedim fakat ikimizde birbirimize karşı seviyeliydik. Niye geldiğine dair fikirlerim var,insanlara şarkının onunla ilgili olduğunu kanıtlamak ya da arkadaş olmaya çalışmak ya da hala ondan hoşandığımı düşünüyordu. Her neyse!"


Taylor'ın şarkı hakkındaki konuşmasına gelirsek;
"Bir zamanlar çocuğun birinden çok hoşlanıyordum. O da her gün yanımda oturup bana...
başka bir kızı anlatırdı: O kız ne kadar güzelmiş, ne kadar iyi, akıllı ve mükemmelmiş...
Bende her gün oturur onu dinlerdim, "Ah, sizin için çok seviniyorum" dediğimde asla içimden gelerek söylemezdim. Bence bu benim duygularımı şarkılarla, hatta bazen SADECE bu yolla nasıl dile getirdiğim konusunda güzel bir örnek. Ve asla isim kullanmaktan korkmadım. Bu şarkıyı dürüstlüğü ve kırılganlığı için seviyorum. "

Ayrıca şarkının gizli mesajı,"Asla bilmeyecek"ti Fakat Drew artık biliyor ama çok geç kalmıştı. Neyse zaten 
2012 yılında evlendi ve Taylor'ın Facebook sayfasını beğenmiş durumda. 

Ve ben o zamanlar Drew'in o bayıla bayıla Taylor'a anlattığı kız arkadaşının,bu şarkının Drew hakkında olduğunu öğrendiği zaman ne hissettiğini ve şuan bile Taylor'ın şarkılarını dinlediği zaman ne düşündüğünü merak ediyorum. :)

Meşhur Drew'umuzu merak edenler için; 


Fakat Taylor'ın Drew için yazdığı başka bir şarkı daha var. Taylor bize bunu 2012'de katıldığı VH1 Storytellers program konserinde açıklamıştı. OUR SONG.

Taylor albüm ilk çıktığında şarkı hakkında şöyle konuşmuştu;
"Bir gün gitarımı elime alıp oturdum ve aklıma bir fikir geldi, bende takip ettim. Müziğin insanları nasıl etkilediği hakkında şarkıyazmayı seviyorum. Bu şarkıyı yazmak çok eğlenceliydi çünkü bu kendilerine özel şarkıları olmayan bir çiftle ilgili. Banjo denen müzik aletini çok seviyorum çünkü onunla gerçekten yanlış bir şey yapamazsınız. Bunun albümdeki son şarkı olmasını istedim çünkü nakaratın son kısmı"play it again", yani "tekrar çal". Umalım da dinleyiciler bunu bir ipucu olarak algılayıp albümü baştan dinlerler tekrar. Haha!"






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...