25 Mayıs 2014 Pazar

Joe Jonas için yazılmış şarkılar.

Forever & Always

Bu ilişki nereye gidiyor? 
Bir dakika için bildiğimi düşündüm ama artık bilmiyorum.


Gizli mesaj: Oyun oynamaya devam edersen ikimiz de kaybedeceğiz.

Taylor Ellen'da Joe'nun kendisini 27 saniyelik bir telefon görüşmesi ile kendisini terk ettiğini ve başka bir kızla birlikte olduğunu (Camilla Belle!) söylemişti. Ayrıca Taylor ayrıldıkları zaman ağlamadığını şu şekilde belirtmişti; "Eğer benden telefonda 27 saniyede ayrılırsanız, ağlamaya değmezsiniz."

Last Kiss

"Senin özlediğin bir şey nasıl olunur bilmiyorum"

Şarkının gizli mesajı "Forever&Always" olmasından da anlaşılacağı üzere şarkı Joe için yazılmış. 
Taylor şarkı hakkında şöyle söylemişti; "Birisiyle tanıştığımızda ve ona aşık olduğumuzda asla bu tanışmanın bir vedaya dönüşeceğini düşünmeyiz. Ve aşık olduğumuz o kişiden ilk öpücüğümüzü aldığımız zaman bunun asla son öpücük olduğunu düşünmeyiz."

Better Than Revenge 

"Ona sahip olabilirsin ama son sözü her zaman ben söylerim"

Gizli Mesaj: Unutacağımı sanmıştın...
Şarkı Joe'nun Taylor'dan ayrılırken birlikte olduğu kız yani Camilla Belle hakkında. Taylor şarkısından şu şekilde bahsetmişti; "Bu şarkım birkaç yıl önce benim erkek arkadaşımı çalan kız hakkında yazdığım bir şarkı. Bu kız muhtemelen yaptığını unuttuğumu sanıyor ama hayır, unutmadım."

 Ve bir ropörtajında Taylor, Joe'nun Tay için yazdığı "Much Better"ı dinlediğini ve bu şarkıda olumsuz yönleri olan tarafın o olduğunu, bu yüzden de Better Than Revenge'i Camilla'ya yazıp onu ne kadar düşük biri olduğunu göstermek istediğini söyledi. Taylor şarkısında "benden nasıl daha iyi olabilirsin ki göster bana" diyor. Yani Much Better'daki "o kız çok daha iyi" sözüne gönderme yapıyor.

Taylor'a "En çok hangi şarkında performans sergilemeyi seviyorsun?" diye sorulduğunda şöyle bir cevap vermişti;" Better Than Revenge benim favorim! Ve bilirsiniz, bu şarkı erkek arkadaşımı çalan kız hakkında. Bunu yaptı, benim tepemi attırdı ve ben de ona bu şarkıyı yazdım."


Son olarak Taylor SNL programında söylediği Monolog şarkısında Joe'yu iğnelemeyi unutmamıştı;"Joe'yu azarlayacağımı düşünmüş olabilirsin,Telefonda benden ayrılmış olan kişiyi. Ama ondan bahsetmeyeceğim,monoloğumda."


Hey Joe,gerçekten iyiyim!


1 yorum:

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...