13 Haziran 2014 Cuma

Bir Hayranın Taylor'la tanışması.

Taylor'la tanışan bir hayranı o anı anlattı;


Ve sonra benim sıram geldi. Bana doğru yürüdü ve elini uzattı. Tokalaştık. Ona adımı söyledim..

Taylor: Selam. Kolyene bayıldım. Çok sevimi.
Ben: Teşekkür ederim. Bunları ben yaptım. Takı tasarımcısıyım. 
Taylor: (Hala kolyeme bakıyordu ve sonra gözlerine bana çevirdi) Bu gerçekten çok güzel.
Ben: Teşekkür ederim.
Taylor: Baksana saçlarımız aynı.
Ben: Aman Tanrım. Çok güzelsin.
Taylor: Teşekkür ederim
Ben: Taylor,3 tane kızım var ve senin büyük bir hayranınlar. Senin için bir çizim yaptılar ve sana vermemi istediler.
Taylor: Teşekkür ederim! Konsere geldiler mi?
Ben: Hayır. Konser biletlerin dakikalar içerisinde tükenmişti. Fakat 2011'de ki ilk konserine gelmişlerdi.
Taylor: Güzel,en azından anlatacak bir hikayeleri olacak. (Sonra çizime baktı) Vay canına bunlar harika çizimler. Çok yaratıcı. Şuna bak kedimi çizmiş. Gerçekten çok iyi sanatçılar. Bunun için teşekkür ederim. İmzalı resim ister misin?
Ben:Evet lütfen.Sophia, Lily ve Stella için.
Taylor: Ne hoş isimler. (İsimleri tekrarladı) Benimle resim çekilmek ister misin?
Ben: Evet! Kızlarımın çizimleriyle birlikte çekilsek olur mu? Bu onları çok sevindirir.
Taylor: Tabii ki. (Ve çizimi elinde tuttu.Fotoğrafçı emin olmak için 4 fotoğraf çekti)
Ben: Birde,annene hayranım. O mükemmel. Best Day şarkındakinin o olduğunu biliyorum.
Taylor: Bunu duyduğuna çok sevinecek.
Ben: Tüm bunlar için çok teşekkür ederim.
Taylor: Önemli değil. Ve elbiseni sevdim,gerçekten.
Ben: Aman tanrım,yine teşekkür ederim. 

Sonra kızlarım için bunu imzaladı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...