8 Mart 2014 Cumartesi

Time Dergisi Röportajı


Time: Neden Nashville'da yaşamaya karar verdin? Taylor:" Nashville'a yakşalık 10 yaşındayken taşınmaya karar verdim. Faith Hill ve Shania Twain'in Televizyonda yayınlanan biyografi şovlarını izmeyi kafayı takmıştım ve fark ettim ki ikiside Nashville'a taşınarak kariyerlerine başlamışlar. Bundan yola çıkarak aileme inatla yalvarak onlardan beni oraya gezmeye götürmelerini istedim. 11 yaşımdayken annem beni ve kardeşimi bahar tatilinde Nashville götürdü ve Annem beni arabada beklerken plak şirketlerine demo CD'mi teslim ettim. Bunun acayip ve harika bir şey olduğunu düşünüyordum.Bizim gibi yeni gelen ve yabancı insanlara karşı nazik olan davranışarı beni büyülemişti. Zaman geçtikçe Nashville'e daha çok gitmeye başladık ve 13 yaşımdayken bir müzik şirketinden teklif geldi. Ailem pes etti ve Pennsylvania'dan taşındık."

Time: Hiç L.A.ya da New York'a taşınmayı düşündün mü? Taylor:"L.A.ve New York'u seviyorum ve albümümün promosyonu ve fotoğraf çekimleri için buralarda fazla zaman geçiriyorum. Kendimi New York, L.A.,ve Nashville'da yaşayan arkadaşlar bulduğum için yeterince şanslı hissediyorum ve bu şehirlerin hiç biri yalnız ya da yabancı hissettirmiyor.Yönetim şirketimi Nashville merkezli seçmek matıklıydı çünkü ailem ve plak şirketim oradaydı. Asla eski evimize taşınmayı düşünmedim. İnsanlar bana 'Evin neresi?' diye sorduklarında hiç düşünmeden 'Nashville' diyorum."

Time: Nashville'da ne kadar zaman harcıyorsun? Taylor: "Olabildiğince Nashville'da zaman geçiriyorum. Orada olmanın en havalı şeyi kimsenin nerede olduğumu bimemesi. NY ve LA'da kameramanlar sokakta bekliyor ve her işim olduğumda onlardan kaçıyorum. Nashville'da zaman geçirdiğimin bir kanıtını göremezsiniz çünkü markete giderken bile orada resimlerim çekilmiyor. Markette dolaşabilmek ve beni sebze reyonunda bekleyen kızlarlar sohbet edebilmek istiyorum." ÇEVİRİ:MELEK ÇAPOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...