23 Haziran 2014 Pazartesi

Caras Dergisi 2013 Ağustos Röportajı



Taylor,Yılbaşı ağaçlarının olduğu bir çiftlikte büyümen hakkında ki en iyi anı nedir?
"Koşmak için bir sürü yer vardı ve hayal gücümle birlikte oynamak gibi bir fikre sahiptim. Aynı zamanda annemin benimle birlikte resim çizip boya yapmasını seviyordum. Ailem beni her zaman severdi ve bu bir çocuk için gerekli olan bir şey. Yaptığım şeylerden gurur duyduklarını her zaman bana gösterirlerdi. Ailelerin çocuklarının çizimlerini buzdolabına asmaları çok önemli bir şey. (Gülüyor)"

Hangi oyunları oynamayı severdin?
"Süslenip bir çok insanın önünde şarkı söylemeyi ve sanki bir tiyatrodaymışız gibi rol yapmayı severdim. Bence çocuk olmak çok eğlenceliydi. Bence içimizde bir yerde çocuk olmayı sürdürmeliyiz ve bu hayatta sahip olduğumuz tüm küçük şeyler için minnettar olmalıyız."

Çocukken karakterin nasıldı? Neredeyse bebeklikten beri şarkı söylemeyi sevdiğini biliyoruz...
"Çok dikkatli bir çocuktum ve elimden geldiğince her şeyi öğrenmeye çalışırdım.Yürümeden önce konuşmayı öğrendim. Her şeyin nedenini öğrenmek isterdim. Annem çok fazla soru sorduğumu söyler."

Müzikle ilgilenmeye nasıl başladın?
"Müziğin ne olduğunu bilmeden önce de müzikle ilgileniyordum. 1,2,3 yaşındayken şarkı söylemeye başladım ve bir şeyler söylemek her zaman sevdiğim bir şeydi.Çocuk oyunlarına başladım çünkü ailem her zaman insanların önünde şarkı söylediğimi fark etti. Bu gösterilerde yer almamın bugünkü gösterilerimde önemli bir etki yarattığına inanıyorum,çünkü gösterilerimde ki her şey çok teatral ve hikayelerimi karakterler ile anlatmayı seviyorum ve bunu şovlarım da görebilirsiniz."

Çalmayı öğrendiğin ilk müzik aleti hangisi?
"Gitar.O zamanlar 12 yaşındaydım. Evimizde bir piyano vardı ve istediğim zaman onu çalıyordum fakat ilk gitar ile şarkı söylemeye başladım. 12 telli gitarları çalmayı öğrendim birisi bana bunun zor olduğunu söyledi. Fakat denemeye devam ettim ve başardım. Bir şeyi yapmaya karar verdiğimde onu yapana kadar vazgeçmem. "

Başarılarında ailenin ve arkadaşlarının rolü nedir?
"Ailem çok önemli bir rol oynadı çünkü ayakları yere basan biri olmamı sağladılar ve olabildiği kadar normal hissetmemi sağladılar. Onlar anormal koşullarda bir hayat yaşarken benim önceliğimin normal bir hayat yaşamak olmasında bana yardım ettiler. Ailem bana karşı her zaman dürüsttür,bilmek istemeyeceğim şeyleri bile söylüyorlar ve bu benim için çok önemli.Çünkü çevrem sadece duymak istediklerimi söyleyen insanlardan çevrili olsaydı,dünyada yaşayan tek kişiymişim gibi hissetmeme neden olurdu."

Ailende hayranlık duyduğun şeyler nedir?
"Babamın olumlu tavırlarına ve yaptığı her şeye duyduğu sevgiye hayranım. Sanatçı olmayı sevdiğim kadar borsacı olmayı seviyor. Annemin ise organizasyonlarına ,sorunlarını çözmedeki yoluna,diğer insanlara karşı olan merhametine ve her şeyi çok hızlı yapmasına hayranım.(Gülüyor) Bir haftada tüm evi dekore edebilir ya da kısa bir zamanda bir parti ayarlayabilir. O çok iyi bir problem çözücü."

İçki içmediğini ve diğer ünlüler gibi skandallara karışmadığını biliyoruz. Bunun nedeni ne? Bunu nasıl yapıyorsun?
"Ailem sürekli 'Şunu ya da bunu yapma" diyen kişiler değiller. Onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Babam bana her zaman bir şey hakkında karar almadan önce 80 yaşımda olduğumda bundan pişman olup olmayacağımı düşünmemi söyler ve eğer pişman olacağım sonucuna varırsam o zaman onu yapmam. Her zaman hatalar yapacağımızı biliyorum,bundan kaçamayız fakat hata yapmayı önlemenin en iyi yolu gelecekte nasıl hissedeceğimizi düşünmektir."

3 güçlü ve zayıf yönün nelerdir?
"Güçlü yönlerim güvenilir,arkadaş canlısı ve meraklı olmam. Zayıf yanlarım ise, birisine çok güveniyorum,çok fazla şeyler düşünüyorum ve çok stres oluyorum. "

Seni mutlu ve mutsuz eden şeyler nelerdir?
"Küçük ve basit şeyler beni mutlu eder. Markete gitmeyi seviyorum ve birisi için yemek pişirmeyi seviyorum. Resim yapmayı seviyorum,arkadaşlarıma doğum günü hediyeleri yapmayı seviyorum ve mektup yazmayı seviyorum. Böyle şeyler iyi hissetmemi sağlıyor.
Beni üzen şeylerden biriside kanserli çocuklar. Beni genellikle ağlatıyorlar. Ne zaman  M&G'de onları görsem bu şekilde hasta olmamaları gerektiğini düşünüyorum. Günüm ve düşüncelere olan bakış açımda değişiyor. Beni üzen başka bir şey ise avcıların nesli tükenen hayvanları öldürmesi. Acısı olan insanlar beni üzüyor. Bir keresinde birisi bana bir kazada babasını kaybettiğini söylemişti..Başka bir zaman ise bir anne bana müziğimi çok seven kızını kaybettiğini söylemişti. Kötü ve beklenmedik bir çok şey var ve bunlar hepimizin başına gelebilir. Her gün eğer kötü bir şey yaşamadıysak bunun için minnettar olmalıyız."

Neyi büyük başarın olarak kabul ediyorsun?
"2010'daki Grammy'de Yılın Albümü Ödülünü almış olmamı. Bunu çok genç yaşta kazanmış olduğum için şanslıyım."

Bir arkadaşta beğendiğin şey nedir?
"Eğlenceyi sevmeliler ve heyecanlı bir şey yapmadıkları zaman bile eğlenceli olmalılar. Aynı şeylere gülmeliler ve açık ve dürüst olmalılar. Çünkü ne yaşadıysa onu söylemeyen birisiyle arkadaş olamam."

Eşinde ne gibi bir özellik ararsın?
"Şuanda bilemiyorum. Bildiğimi sanıyordum fakat geriye dönüp baktığımda bir ilişki görebildiğimi sanmıyorum. Belki,gerçekte ne istediğimi anlamam hakkında zamana ihtiyacım olduğunu düşünüyorum."

Çoğunlukla ne tür film izlemekten hoşlanırsın?
"Hayat hakkında düşündüren ve gerçekten hayat ile ilgili olan filmlerden hoşlanırım '500 Days Of Summer' ve 'Love Actually'i seviyorum. Hemde  'Saving Private Ryan' ve 'Forrest Gump' gibi tarihsel filmleri seviyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...