25 Haziran 2014 Çarşamba

Kendi Ağzından Kendisi.



taylorswift.com'da Taylor'ın kendini tanıttığı bölüm;

Selam ben Taylor. 13 sayısını seviyorum. Aralık ayında doğdum. Yılbaşı Ağacı çiftliğinde büyüdüm. Yüz yıl önce hayatın nasıl olduğunu hayal etmeyi seviyorum. Görme gücüm biraz bulanık. Bu hayattaki en sevdiğim şey hayat hakkında şarkı yazmak, özellikle de hayatımızın aşkla ilgili olan kısımları hakkında. Çünkü bana göre aşk her şeyle ilişkili.

Ben kolay heyecanlanır,etkilenir,korkar ve şok olurum. Şuanda 23 yaşındayım fakat harika bir şey olduğu zaman hoplayıp zıplamaktan vazgeçemiyorum. En büyük korkum kötü haberler almak ya da birini hayal kırıklığına uğratmak. Yazdığım şarkılardaki anlamları insanlara göstermeyi seviyorum. Bu yüzden şovlarım çok teatral oluyor.Sürekli olarak nazar değmesin diye elimi tahtaya vuruyorum. Meredith adında bir kedim var. Adını Grey's Anatomy’deki favori karakterimden aldı ve o harika. Nashville’da yaşıyorum. Burası İnsanların %99’unun cana yakın olduğu ve nazik,karşıya geçmenize izin veren ve size korna çalmayan sürücülerden oluşan büyülü bir yer.

Bir antika mağazasında olduğum zaman  transa geçerim. Birisinin ya da bir şeyin ilk düşündüğünüzden sonra farklı bir şey olduğunun ortaya çıkmasını sevmiyorum. Mesela alış veriş veriştesiniz ve çok şirin bir elbise buldunuz ancak fark ettiniz ki o aslında garip bir tulummuş. Fakat çoğunlukla da bu durumun insanlarda gerçekleşmesini sevmiyorum. Arkadaşlarımı seviyorum ve her zaman birisiyle arkadaş oluyorum.  Yeni bir arkadaş edinmenizi ya da olabildiği kadar yeni şeyler öğrenmeyi önleyebileceğinizi sanmıyorum. Ve birde hayatı eğlenmeyi unutacak kadar ciddiye almamalısınız.

Müzik beni dünyanın her tarafına götürdü fakat bunun büyülü olmasının nedeni hayranlar. Bana karşı nazik olmaları beni şaşırtıyor. Böylesine büyük bir grup tarafından anlaşılmak garip hissettiriyor fakat bunu seviyorum. 2 yıldır Red albümüm üzerine çalışıyorum. İsmini Red verdim çünkü benim aşktaki fırtınalı,karmaşık ve deli maceralarım ile ilgili. Zihnimde ,hızlı olan ve kontrolden çıkan bir aşkı yaşamak ve delicesine aşık olmak,kıskançlık,iletişimsizlik,tüm bütün bu duygular geçmişe baktığımda kırmızı görünüyor.

 Bir çok şey için sabırsızlanıyorum. Ama en çok sizi bir kalabalık içinde ya da kafede görmek için sabırsızlanıyorum. Beni dinlediğiniz, gösterilerime geldiğiniz, okuduğunuz ve benimle bu kadar iyi ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...