10 Temmuz 2014 Perşembe

Taylor Swift'in Endonezya'da verdiği bir Röportaj



+ Selam Taylor! Bu gerçekten sen misin? Çok uzunsun!
Taylor: "Selam,ben Taylor. Seninle tanıştığıma memnun oldum. Bu kadar uzun değilim. Topuklu ayakkabı giyiyorum bu yüzden şaşırma."

+Bu senin ilk Endonezya'ya gelişin. Red Tur'u buraya getirmeye nasıl karar verdiniz?
Taylor: "Zaten 2 yıl öncesinde Endonezya benim öncelik listemde vardı. Konseri buraya getirdim çünkü hayranlarım bana sürekli Tweet attı ve şöyle bir karar verdim 'Bu yıl oraya gitmeliyim!' "

+Red Tur'da Çin ve Endonezya gibi alışılmamış ülkeler seçtin neden?
Taylor: "Sadece yeni deneyimler yaşamak istedim. Başlarda buralarda konser vermenin zorluğu hakkında pek rahat değildim. Fakat şuan bu ülkelerde biletlerin hepsinin satılmış olması gerçeği bana sadece şunu düşündürüyor; 'Daha önce gitmediğim böyle ülkelerde olmak heyecanlı olacak' "

+Asya'nın kültürü ve dili seninkinden çok farklı. Albümlerinin Asya'da bu derece fazla satması hakkında ne düşünüyorsun?
Taylor: "Benim müziğim Asya'da neden bu kadar popüler bilmiyorum. Fakat gurur duyuyorum çünkü anadilleri İngilizce bile değil. Benim şarkılarımdan öğrenmeye çalışıyorlar ve ben sahnedeyken söylüyorlar. Bu yüzden onlar üzerinde böylesine harika bir etkiye sahip olmak gurur duymamı sağlıyor."

+Şimdi müzik hakkında konuşalım. Yeni bir albüm oluşturma sürecinin hangi kısmı seni daha çok heyecanlandırıyor?
Taylor: "Bence yeni bir albüm yaparken şarkı yazmak benim en sevdiğim kısım. Eskiden şiir yazmayı çok severdim. Fakat zaman geçtikçe şarkı yazmanın daha heyecanlı olduğunu fark ettim. Bazen anlamlarını bilmesem bile rastgele şarkı söylemeyi seviyorum."

+Yeni albümün ne zaman çıkacak? Kayıt sürecinin neresindesin?
Taylor: "Hala yeni albümümü bitirmek için çok sıkı çalışıyorum. Henüz hiç bir detayını açıklayamam. Fakat şundam emin olun ki o tüm hayatım boyunca yaptığım önceki albümlerimden daha fazla en favori olan şeyim. Belkide Ekim ve Kasım arası albümü yayınlamak için doğru bir zaman olabilir."

+Erkekler hakkında konuşalım,bütün albümlerinde yer aldılar. Şarkılarının konseptine  katılmayanlar var. Bunun hakkında ne söyleyebilirsin?
Taylor: "Eskilerim hakkında şarkı yazabiliyorsam,onlarda benim hakkımda şarkı yazabilirler.Onlar hakkında şarkı yazan tek kişi ben değilim. İsterseler karşılık verebilirler."

+Pekala,Adam Young hakkında bir şarkı yazdın,Enchanted, o da şarkıyı yeniden yorumlayıp yayınladı. Neden hiç cevap vermedin?
Taylor: "Enchanted şarkımın bir çok cover versiyonu var. Onun versiyonuna pek dikkat etmedim. Ama bunun iyi olduğunu söylüyorlar."

+Bana zaman ayırdığın için teşekkürler Taylor! Hala seninle tanışabildiğime inanamıyorum!
Taylor: "Bu büyük bir incelik. Rica ederim!"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...