30 Temmuz 2014 Çarşamba

Candy Dergisi 2014 Röportajı (Türkçe Çeviri)


+Hayatın acayip yoğun. Bununla nasıl başa çıkıyorsun?
Taylor: "Normal bir hayat yaşıyorum. Her zaman tüm bu olanlar başıma gelmeden önce nasıl yaşadığımı ve nasıl yaşamak istediğimi hatırlamaya çalışırım.Yaşama şeklinizde büyük çapta bir değişiklik yapmak zorunda değilsiniz. Yıllardır tanıdığım arkadaşlarımla ve ailemle yakın olmayı seviyorum."

+Sık sık arkadaşlarından tavsiye alır mısın?
Taylor:"Arkadaşlarım perspektif bir bakış açısında kalmamda bana yardımcı olurlar. Tüm arkadaşlarım akıllı ve bilinçliler ve asla bana ne düşündüklerini söylemekten korkmazlar. İnsanların bana sadece duymak istediğim şeyleri söylemelerini istemiyorum. Çevrem hayata gerçekçi bakan,destekleyici ve özgün kişilerden oluştuğu için şanslıyım."

+Selena Gomez,Lena Dunham ve Emma Stone gibi sürekli gündeme gelen arkadaşların var..
Taylor:"İşimiz dışında ki her şeyi konuşmayı seviyoruz. Benim açımdan müziğimi ve turumu yaparken onlardan uzakta çok fazla zaman geçiriyorum. Bir araya geldiğimizde birbirimizle iletişim kuruyoruz ve ilişkiler,aşk ve erkekler hakkında konuşuyoruz."

+Hayranların yeni albümünden ne beklemeliler?
Taylor:"Amacım yeni albüm ile sadece bir bölüme değil yeni bir kitaba başlamak. Bir çok şarkıyı çoktan oluşturduğumuz için kendime birazcık şaşırmıştım. Aradığım yeni sesleri bu albüme koymuş gibi hissediyorum."

+Aşk ve romantik ilişkiler gibi benzer konuları mı barındıracak?
Taylor:"Şarkılarım her zaman itiraflardan oluşacak çünkü hayatımdan ve hikayelerimden yararlanıyorum. Bu hayranlarımla nasıl iletişim kurduğumla ilgili. Şarkılarım duygularım aracılığı ile yaşadıklarımı ifade etme,aşk hakkındaki düşüncelerimi söyleme ve hayatımın nasıl değiştiğini anlatma şeklim. Aynı şeyleri tekrarlamak istemiyorum. Bu konuları farklı şekilde görmek isteyebilirsiniz ve söyleyecek yeni bir şeyleriniz olabilir. En büyük korkum yeterince risk almadığımda ve sıkıcı olduğumda ortaya çıkar. Bazı şeyleri daha artistik bir biçimde duymak istersiniz.

+Bir ödül töreninden diğerine gidiyorsun. Tüm bunlardan sonra nasıl rahatlıyorsun?
Taylor: "Bazen Selena ya da diğer arkadaşlarımla olduğumda,ödül töreni sonrası yemeğe gidiyoruz ve eğleniyoruz. Fakat ödül töreninin saçını yapmak ne giyeceğine karar vermek gibi bir stresi var. Tüm bunlar bittiğinde çok yorgun oluyorsunuz ve sadece otel odasına dönüp oda servisinden sipariş vermek istiyorsunuz."

+Alışveriş gibi normal şeyler yapmak ve dışarıya çıkmak senin için zor mu?
Taylor:"Alışveriş yapmak ve evden dışarı çıkmak benim için sosyal bir fırsat. Eğer evden ayrılırsam hayranlarla tanışacağımı,onlarla fotoğraf çektireceğimi ve fotoğraf imzalayacağımı biliyorum. Kötü bir ruh halinde olmadığımdan ve özgüvensiz hissetmediğimden emin olmalıyım çünkü hayranlarımla iletişim kurmak benim için çok önemli. Bu yüzden kötü bir gün geçiriyorsam, o zaman muhtemelen dışarı çıkmam çünkü hayranlarımla olduğum bu anılardan zevk almalı ve onlar için hazır olmalıyım. Bu benim için çok önemli ve asla beni destekleyen insanlarla tanışırken mutsuz görünmek istemem. Bunu asla kabul edemem."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...