18 Haziran 2014 Çarşamba

Dolly Dergisi Röportajı 2012



Red albümünde nelerden ilham aldın?
"Çoğunlukla hayatımdaki ilişkilerden ilham aldım. Çoğu kontrolden çıkmış,hızlı ve iyi ve kötü duygularla sonuçlanmış ilişkiler. Zihnimde bunlar 'Kırmızı' görünüyordu.

Şarkı yazma zamanın geldiği an bir alışkanlığın var mı?
"Belirlili bir alışkanlığım yok ama asla birbirine benzeyen 2 şarkı yazmadım. Gecenin yarısında bir fikir gelebilir ya da bir konuşma sırasında söylediğiniz bir şey harika bir şarkı sözü olabilir. Hava alında,tur otobüsümde,otel odasında ve yatak odamda şarkı yazdım. Şarkı yazmak benim aşkla,duygularla ve ilişkilerle başa çıkabilmemin bir yolu."

Son albümünden beri aldığın en büyük ders nedir?
"Son bir kaç senedir bir sürü ders aldım. Uzun mutluluklar ve uzun acılar yaşadım ve ikisini de nasıl dengede tutacağımı öğrendim. Aşkın bir kalıbı olmadığını ve kimsenin mükemmel olamayacağını öğrendim. Sadece hayatımın günlükleri olduğu için gurur duyuyorum. Ve şunu fark ettim ki hayatım hakkında şarkı yazıyorsam ve hayatım değişiyorsa müziğimde öyle olacak."

Tüm başarılarınla sendelememeyi nasıl başarıyorsun? 
"Her zaman sevdiğim şeylere sadık kalırsam hayatın daha zevkli olacağını düşünüyorum. Müziği seviyorum. Ailemi seviyorum. Arkadaşlarımı seviyorum. Hayranlarımı seviyorum. Elbiseleri,kış mevsimini ve yemek pişirmeyi seviyorum. Gürültülü barlara gitmeye gerek duymuyorum, bu yüzden bunu hiç yapmayacağım."

Bir ilişkide 1 numaralı kuralın nedir?
"Bence çevrenizde aşırı dürüst olan arkadaşlarınız olması önemli.  ne duymak istediğinizi söyleyen insanlara kapılmak kolaydır fakat bu her zaman sizim için en iyisi değildir. Eğer arkadaşlarınızdan birinin "Hayır,doğru şeyi yaptığını sanmıyorum" diyecek cesarete sahipse, bu sizin karakteriniz için iyi bir şey olabilir. Kendinizi mükemmel olmak için çalışmaya kaptırmayın. En mükemmel insan popüler ve trend olmayı önemsemez."

Kırık kalple başa çıkmanın en iyi yolu nedir?
"Birisi beni duygusal olarak etkilediği zaman unutmamın ya da anlam vermemin tek yolu şarkı yazmaktır. Ve zaman en iyi ilaçtır,hepimiz için."

En son ki "kendi başına yap" projen neydi?
"Böğürtlen reçeli! Herkes ona bayıldı. Şöyle bir şey diyen bir etiket yaptım "Bu jöle için hazır olduğunu sanmıyorum,recel sezonu" Ve sonra kendi kendime güldüm."

Taylor'ın Favori Listesi

Parfümüm: "Cesur ve hoş kokuları seviyorum. Şuanda yeni parfümüm "Wonderstruck Enchanted "ı kullanıyorum"
Kilerimde ki bir şey: Zeytinyağı. Bir çok tarifte kullanıyorum.
Kahvaltı Tahılım:“Tarçınlı Tart”
Kitap: "Açlık Oyunları ya da Bülbülü öldürmek"
Günün Saati: "Sabah"
Lise Öğretmeni: "Bay Schwabe cezai adalet öğretmenim. Chicago polis memuru olarak bilinirdi ve bize bir sürü harika hikayeler anlatırdı. Bu sınıfın en heyecanlı yanıydı"
Tatil: "Noel"
Aldığım hediye: "Dokuz yaşındayken Noel ağacı altında ilk gitarımı aldım. Heyecanlı görünüyordum. Ve bu hediye benim hayatımı değiştirdi."
Çiçek: "Ortanca otu'nu seviyorum. Onlar bana doğu yakasını hatırlatıyor. (Ortanca otu asya'ya özgü bir çalı türü)
Değerli Taşım: Panzehir taşını seviyorum. Ben okuldayken hiç arkadaşım yoktu , annemle okuldan sonra mücevher mağazalarına giderdik ve  bana Panzehir taşını gösterdi. Annem bu taşın benim favorim olduğunu bilirdi ve onları görmenin beni iyi hissettirdiğini söylerdi.
Hayvanım: "Kedim , Meredith!”

İlham veren Alıntı: "Bu benim şarkımda geçen bir söz; "İnsanlar parlayan şeylere taş atarlar" (Ours şarkısında geçen bir söz. ‘People throw rocks at things that shine.’)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...