19 Haziran 2014 Perşembe

Girlfriend Dergisi Röportajı 2013



Ünlü olman konusunda seni rahatsız eden bir şey var mı?
"Hayır. Hala her gün "Bunun benim hayatım olduğuna inanamıyorum" anını yaşıyorum. Marketteyken ya da konserdeyken bir hayranımın gelip bana müziğimin onları nasıl etkilediği hakkında bir şeyler söylediği zaman durup kendime şunu söylüyorum,"Bu insanların hayatında ayrı bir yere sahip olduğuma inanamıyorum." Onlarla düşüncelerimi,hikayelerimi ve yaşadıklarımı paylaşmak için illede tanışmam gerekmediği için şanslı hissediyorum. " 

Aldığın en iyi tavsiye nedir?
"İçgüdülerimle hareket etmek. Çevremde çok güvendiğim insan var. Biliyorum ki annem ve babam karar veremediğim zamanlar bana her zaman gerçek fikirlerini söyleyecek Kim olduğum konusunda değişmek istemiyorum çünkü böyle bir değişikliği taşıyabileceğimi sanmıyorum."

Hayranların hakkında ki en havalı şey nedir?
"Sahneye çıkıp  büyük bir kalabalığa kendi şarkılarımı söylemek ve kendi hikayelerimi anlatmak en iyi his. Hayranlarımla konuşmayı seviyorum. Bana çok iyi geliyorlar ve onları Red Tur'da görmek için sabırsızlanıyorum. Hayranlarımın bilmesini istiyorum ki hepsini çok seviyorum ve sevgilerini gösterdikleri için çok memnunum."

Ödül törenlerine katılmanın en havalı yönü nedir?
"Hatıralar. Bence her düşündüğünüzde sizi gülümseten anılara sahip olmak için yeterince şanslıysanız,o anıları sık sık düşünmelisiniz. Kötü bir gün geçirdiğim zaman ödül törenlerini hatırlıyorum. Tüm bu olan şeyleri asla beklemiyordum. Her zaman bu anıların kıymetini bileceğim."

En sevdiğin kırmızı halı görünüşün hangisi?
"2013 Brits Ödülleri. Siyah elbiseyi ve düz saçı sevmiştim."

Eğer geçmişteki bir şeyi düzeltecek olsaydın bu ne olurdu?
"Hiç bir şey. Önümde bir sürü engellerle karşılaştım. Her gün bir şeyler kötü gidiyordu ve nasıl üstesinden gelebileceğimin yollarını arıyordum. Benim için öğrenmesi en zor ders bir şey için inanılmaz derecede sıkı çalışsanız bile sizin istediğiniz gibi olacağının garantisinin olmadığıdır. Bununla uğraşmak zorundasınız. Asla red edildim diye amacıma ulaşmak için çabalamaktan vazgeçmeyecek olmamla gurur duyuyorum. Pişmanlıklarım var fakat hatalarım beni şuanda olduğum konuma getirdi ve ben çok mutluyum."

Seni geceleri ne ayakta tutar?
"Gecenin bir yarısı bir şarkı fikri aklıma gelebilir,telefonumu alır ve yarın yeniden ilgilenebilmek için fikri kayıt ederim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...