6 Eylül 2014 Cumartesi

"Speak Now"


Şarkının Gizli Mesajı:
"Her söylemediğin şey için pişman olursun."


Taylor Speak Now şarkısını bir arkadaşının ona anlattığı şeylerden yola çıkarak yazdı. Taylor bunu bir röportajında şöyle belirtmişti;
"O bir gün yanıma geldi ve bana şöyle söyledi 'O evlenecek! Şu korkunç kaba tüm arkadaşlarıyla muhabbetini kesen,ailesiyle bağlarını koparan kişilerden olan bir kızla tanıştı.' Ve bende ona bir den "Şimdi konuşacak mısın?" diye sordum. O da bana ne demek istediğimi sordu ve bende şöyle söyledim; 'Bilirsin kilise klişesidir. Şimdi konuş ya da sonsuza dek sus. Seninle gelirim,ben gitar çalarım,sen konuşursun"

Bu kişi Taylor'ın yakın arkadaşlarından biri olan Kellie Pickler. 

Taylor ve Kellie


Taylor şarkı hakkında şöyle söylemişti;

"Bu şarkıyı eski erkek arkadaşınızın düğününde gözyaşlarına boğulma ve "Lütfen bunu yapma." dediğiniz bir andan esinlenerek yazdım. Aslında gerçekte en yakın arkadaşlarımdan biri bunu yaşadı ve bende ondan esinlendim. Çocukluğundan beri aşık olduğu çocuk diğer kızla evlenmek üzereydi. Bana durumu anlattığında ben, "Peki şimdi konuşacak mısın?" diye sordum. Sonra "sevdiğim kişi evlenmemesi gereken kişiyle evlenseydi ne hissederdim?" diye düşünmeye başladım. Ardından kendi oyunumun nasıl olacağını düşünerek bu şarkıyı yazdım."


Aynı zamanda  Kellie'nin "Best Days Of Your Life" şarkısını Taylor ve Kellie birlikte yazmıştır. Hatta Taylor klipte gitar çalıyor ve şarkıda geri vokallik yapıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...