31 Ekim 2014 Cuma

Taylor Swift - I Know Places (Türkçe Çeviri)



You stand with a hand on my waistline
Elin belimde duruyorsun
It's a scene and we're out here in plain sight
Bu bir sahne ve biz açıktayız
I can hear them whisper as we pass by
Yanlarından geçerken fısıldaştıklarını duyuyorum
It's a bad sign, bad sign
Bu kötüye işaret,kötü işaret
Something happens when everybody finds out
Herkes öğrendiği zaman bir şey olur
See the vultures circling in dark cloud
Kara bulutları ve daire çizen akbabaları görüyorum
Love's a fragile little flame, it could burn out
Aşk küçük narin bir alev gibi, yanıp sönebilir

  'Cause they got the cages, they got the boxes and guns
Onların kafesleri,kutuları ve silahları var.

They are the hunters, we are the foxes and we run
Onlar avcılar. Biz ise tilkileriz ve kaçıyoruz

Baby I know places we won't be found and 
Bebeğim bizi bulamayacakları yerleri biliyorum
They'll be chasing their tails tryin' to track us down
Bizim izimizi bulmakla uğraşıp duracaklar
Cause I, I know places we can hide, I know places
Saklanabileceğimiz yerleri biliyorum

Lights flash and we'll run for the fences
Işıklar çakar ve biz çitlere koşarız
Let them say what they want, we won't hear it
Bırakalım istediklerini söylesinler, duymayacağız.
Loose lips, sink ships, all the damn time, not this time
Yerin kulağı vardır her zaman fakat şu an değil

Just grab my hand and don't ever drop it
Sadece elimi tut ve asla bırakma
My love, they are the hunters, we are the foxes
Aşkım, onlar avcı, biz ise tilkiyiz.
And we run
Ve onlardan kaçıyoruz

They take their shots, we're bulletproof
Ateş ettiler ama biz kurşun geçirmeziz.
I know places
(Yerler biliyorum)
And you know for me it's always you
(Ve biliyorsun ki benim için daima sen varsın.)
I know places
(Yerler biliyorum)
In the dead of night, your eyes so green (I know places)
Gecenin yarısında, gözlerin çok yeşil
I know places
(Yerler biliyorum)
And I know for you it's always me
(Ve biliyorum ki senin için daima ben varım)
I know places
(Yerler biliyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...