16 Şubat 2015 Pazartesi

Vogue Röportajı 2015



Taylor aşk hayatı hakkında;
"Onların artık bu konuda eğlenmelerine razı olmayacağım. Ben insanlar fotoğraflarımızı çekip,beden dilimizi istedikleri gibi yorumlasın diye birisiyle çıkmıyorum.Birinin yanına oturup ve 5 dakika boyunca flört edemiyorum çünkü biliyorum ki sonraki gün  kişi benim erkek arkadaşım olarak dedikodusu yapılacak. Artık işi elime aldım. Böyle yapmaktan memnun değilim. Eğer aşk konusunda hakkımda yazılanları kabullenseydim bu benim kariyerimde zayıflık yaratacaktı."

Karlie, Taylor ile aynı giyinmesi hakkında;
"Geçen gece bir araya geldik ve ikimizde aynı yere gidecektik. İkimizde göbeği açık t-shirt ve yüksek bel etek giymiştik. Bu gittikçe garip bir hal alıyor."
Taylor;
"Siyah tayt giymiştik ve saçlarımızda aynıydı."



Lena Dunham, Taylor hakkkında;
"Meşgul olduğu zamanda bile ulaşabildiğiniz bir arkadaşa sahip olmanız harika bir şey. Tur için Hong Kong'da olduğu zaman bile  ona mesaj attığımda bana iki saniye içinde cevap veriyor. Eğer harika bir şey yaşamışsam mesela bir ödüle aday olmuşsam ya da benim doğum günüm ise ya da kitabım yayınlandıysa, annemden önce Taylor'dan mesaj alıyorum."

Taylor, yeni albümü hakkında;
"Kedinize baskı yapmanız iyi bir şey fakat kendinizi gereksiz bir stres altına sokmak kötü bir şey. Bu yüzden sıradaki albüm için kayıt yapmaya henüz başlamadım. Nasıl olacağı konusunda endişelenmiyorum. Bitmesi gerektiği konusunda endişeli değilim. Çünkü bu 2 yıl sürebilir. 3 yıl sürebilir.4 yıl sürebilir. Ya da 1 yıl sürebilir. Beklemediğiniz bir anda ilham sizi bulabilir. Sadece hayatınızı yaşamalısınız ve umarım ki doğru risk alacağım"

Taylor, arkadaşları hakkında;
"Arkadaşlarım hakkında ki en eğlenceli şey yaptığım iş hakkında çok şey bilmek zorunda olmamaları. Ben her zaman 'bana bakın' diyen şarkıcılardan değilim. Bir partide gitarını sürekli yanında taşıyıp dikkatlerin onun üzerinde olmasını isteyen kişilerden değilim. Yeterince gördüğüm bir ilgi var bu yüzden bana benzeyen arkadaşlar istiyorum. Çünkü bir köşede oturup 'Hayatım hakkında yazdığım bu şarkıyı dinleyin!' diyen benden ziyade arkadaşlarımla aramda daha çok ortak yönüm var."

Karlie,Taylor hakkında;
"Taylor sayesinde bir sürü harika kız tanıdım. Taylor tanışacağınız normal olmayan insanlarla iletişim kurma konusunda harika. Farklı işlerdeyiz fakat birbirinin yanında olan güçlü arkadaş olduk. Gerçek arkadaşları bulmak zordur. Taylor gerçek bir arkadaş ve bundan iyisi yok!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...