11 Mart 2016 Cuma

Taylor Swift: "Hakkımda Bilmediğiniz 25 Şey!"


US Weekly dergisinde Taylor, hakkında bilmediğimiz 25 bilgiyi paylaştı! 1. Uğurlu sayım 13 fakat aynı zamanda 31 sayısını da uğurlu olarak görüyorum çünkü 13 sayısının tersten yazılışı. Benim için diğer uğurlu sayılar ise 89.26 ve 39. 2. Eskiden düzenli olarak Victoria Secret'in pembe kapşonu ve eşofman altını giyiyordum. 3. Çocukken keşiş yengeci besliyordum. Bir yazın okula gitmek için sahilden ayrılmak zorunda kaldığımızda yengecimi kaybetmiştim. O kış eve döndüğümde ise yengecimi evde canlı bir şekilde dolaşırken buldum.

4. Bir restorantta insanların beni işaret ederek fotoğrafımı çekmesi yerine yanıma gelip fotoğraf çekilmek istemelerini daha çok seviyorum. Bu şekilde daha gerçekçi bir etkileşim hissediyorum. 5. Günde yaklaşık olarak 3 kez telefonda annemle konuşurum. 6. Yaz mevsiminde neredeyse her gün kırmızı ruj sürerim. 7. Sonbaharda giymeyi sevdiğim renkler bordo, hardal sarısı,koyu yeşil ve lacivert. 8. Kedilerimin takma adları var. Olivia’nın ki “Dibbles” ve Meredith’in ki ise “MerBear.” 9. Hiç kemiğim kırılmadı. (ayak serçe parmağım hariç, bu sayılmaz çünkü alçıya alınmamıştı. ) 10. Pocahontas filmini ağlamadan izleyemiyorum. 11. Dirseklerim de 2 eklem var. 12. Çocukluk arkadaşım Britany'nin düğününde nedime oldum. Eşiyle ise aynı anaokuluna gitmiştim. 13. Bu katıldığım ilk düğündü. 14. En sevdiğim taş panzehir taşı. Çünkü okulda zorbalığa uğradığım zamanlarda annem beni okuldan sonra panzehir taşından yapılmış mücevherlere bakmak için T.J. Maxx'e götürürdü. Bu taşın çok güzel olduğunu ve bir şekilde beni iyi hissettirdiğini düşünürdüm. Hiç o mücevherlerden satın almadık sadece bakardık. 15.Sürekli Dateline'ı izleyebilirim. 16. Suşiyi seviyorum fakat genelde yosunlu olanlar yerine soya fasülyesi olanları seçiyorum. Çünkü çocukken sahilde gerçek bir yosun yemiştim ve bende kalıcı kötü bir izlenim bıraktı. 17. Televizyonda ne zaman bir korku filmi reklamı çıksa sesini kısıyorum. Buna katlanamıyorum. 18. Food Network ve HGTV'ın(Yemek programları) büyük bir hayranıyım. Fixer Upper ve Barefoot Contessa'ya bayılıyorum. 19. Gençliğin ve ünün sonsuza kadar sürmediğinin bilincindeyim bu yüzen bunların tadını çıkarıyorum. 20. Lisedeyken arkadaşlarıma anahtarlık şeklinde gürz hediye ederdim bu sayede ihtiyaçları olduğunda kendilerini savunabilirlerdi. 21. “I Knew You Were Trouble” şarkımı piyanoda yazdım ve orijinalinde slow bir parçaydı. 22. Nelly adında bir köpeğim vardı. İsmi Nelly idi çünkü rapçi Nelly'i çok severdim. Turda onunla sahne aldığımda ise bunu ona söylemedim. 23. Liseden en iyi arakadaşım Abigail ve ben onun odasında takılır ve Napoleon Dynamite filmindeki gibi konuşurduk ve kurabiye yerdik. 24. Amuda kalkamam. 25. Yanlamasına takla da atamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...