8 Mayıs 2015 Cuma

"Southwest Magazine" Röportajı 2015




Son albümün 1989 farklı bir albüm. Bu albümü yapmak risk alıyormuş gibi düşündürdü mü?
TS: "Kesinlikle. Önceki 2 albümümde ana karakterler kalbimi kıran erkekler ya da aşık olduğum kişilerden oluşuyordu. Bu albüm ise olayın bütününe odaklı. Her şarkı farklı bir ders öğrenmek hakkında."

Bir sanatçı olarak değişimini nasıl buluyorsun?
TS: "4 Country albümden sonra pop bir albüm yapmak son zamanlarda yaptığım en cesur şeydi. Neden böyle bir şeyler oluşturmak istediğime kayıt şirketim anlam veremedi fakat ben iç güdüleri takip ettim-ki bunlar takım elbiseli adamların iç güdüleri değil benim iç güdülerimdi. Bu kesinlikle herhangi birimizin yapabileceği en cesur hareketti"



Yani iç güdülerin senin rehberin oldu?
TS: "Aynen. Fakat bu iç güdüler mantıklı ve düzgün düşünceler tarafından destek gördü. İç güdüleriniz iyi bir planla yürütülmeli."

Bu işe yaramış gibi görünüyor.Efsane Country sanatçısı Steve Earle Billboard'a verdiği röportajda seni övdü.
TS: "Oh,bu çok iyi bir şey! En sevdiğim şarkı yazarları itiraf yapanlar. İnsanların müziklerinde yaraları hissetmeyi severim. Steve Earle bunu yapıyor, bu yüzden ondan gelen bu değerlendirme benim için inanılmaz."

Herkes özel hayatına bu kadar takmışken şarkılarında açık sözlü olman senin için zor mu?
TS:"İtiraf içerikli şarkılar yazmak benim için zor bir hale gelmedi fakat buna karşı olan tepki daha sert hale geldi. Sanırım bunu insanların yazdıklarımla ilgilenmesi şeklinde bir iltifat olarak almalıyım."

İlk albümünde "Bu dünyada kendine yer bulmaya çalışan bir kız" demiştin. Bu hala böyle mi?
TS: "Günün sonunda iyi ve kötü şeyleri bir arada kabul ediyorum çünkü yaşamak hakkında şarkı yazmak,dünyayı dolaşıp bu şarkıları söylemek,ana dili İngilizce olmayan insanların bana eşlik etmesi gibi iyi şeyler cidden çok iyi. Bunlar negatif şeyleri hemen hemen dengeleyen olaylar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...