17 Ağustos 2014 Pazar

Us Weekly Ağustos 2014 Röportajı (Türkçe Çeviri)


Taylor Us Weekly dergisinin Ağustos sayısı için The Giver filmi hakkında röportaj verdi.

+Bu film popüler bir romandan baz alınarak yapıldı. Bu senin ekibe katılmış olmanın bir nedeni mi?
Taylor: "Evet. Okul zamanlarımda iken bu kitabın bende büyük bir etkisi vardı. Kitap bana aşırı bir acının genellikle aşırı bir mutluluk ile dengelendiğini düşündürürdü."

+Filmde olmanın bir güzel tarafı da Meryl Streep ve Jeff Bridges ile birlikte olman!
Taylor: "Um,kesinlikle! Hatta Jeff Bridges ile tanışmak benim için çılgınca. Ve aslında filmde onunla birlikte olmak beklentilerimin çok ötesinde bir şeydi."

+Filmin çekildiği esnada çok gergin olmuş olmalısın!
Taylor: "Dürüst olmak gerekirse setteki tüm anlarımda zaman farkı yüzünden çok yorgundum. Fakat molalar en iyisiydi. Jeff ve ben onun soyunma odasında gitarı,orgu ve baterisi ile birlikte müzik şöleni yaptık. Çalmaya başladık sonra şarkıyı bilseler de bilmeseler de herkes bize katıldı"

+Katie Holmes ile hiç sahnen yok ama onunla hiç bir bağınız oldu mu?
Taylor: "Evet. Kızlar günü yaptık! Ona gittim ve Katie ve kızı Suri ile birlikte takıldık. Oje sürdük,sushi yedik,hayatlarımızın nasıl olduğundan bahsettik ve kız arkadaşların konuştuğu diğer şeylerden konuştuk."

+Bir acemi için fena değilsin. Gelecekte seni daha fazla filmde görebilecek miyiz?
Taylor: "Bilmiyorum. Henüz belirli bir şey yok. Bugünlerde çok fazla ve çok hızlı değişiyorum bu da bazı şeyleri reddetmemi zorlaştırıyor. New York'ta yaşayacağımı ya da saçımı kestireceğimi hiç düşünmemiştim. Tüm bu son zamanlardaki değişimler ve hayatın sizi bir şeylere hazır tutması eğlenceli ve ilginç bir şey. Asla başka bir filmde olmayacağım diyemem fakat ayrıca önümüzdeki 2 yıl tura çıkacağım ve bunun için o kadar heyecanlıyım ki zoraki olarak işlevlerimi yerine getiriyorum."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fearless (Taylor's Version) Albüm İncelemesi ve Yorumu

        Taylor Swift'in yeniden kaydettiği ilk albümü Fearless yayınlamış, beni ve birçoğumuzu seneler öncesine götürmüşken biraz daha g...